Какво научихме?

6 неща, който научихме...

6 неща, който научихме... 

Какво научихме?

6 НЕЩА, КОИТО НАУЧИХМЕ ТОЗИ МЕСЕЦ И бързаме да ви ги споделим...текст ВЕЛИНА ВАСИЛЕВА


Как прегръдката помага...

Над 1500 души взеха участие в традиционния поход срещу рака на гърдата, който е част от кампанията „От любов към живота“ на Avon. Посланици и приятели на каузата извървяха пътя от Южния парк до НДК в знак на подкрепа и дадоха символична обща прегръдка на засегнатите от болестта жени. Заедно те подпомогнаха основната цел на кампанията през 2016 г. – набирането на средства за психологическа, информационна и практическа подкрепа за жени с болестта.

Как да оцветим деня...

С новите глосове Juicy Shaker на LANCOME, разбира се! На специално събитие междуна-родният гримьор на марката Ивана Лисак разкри вълшебна-та тайна на малките сладки шейкъри – трябва да ги разкла-тите за няколко секунди, след което с помощта на специ-алния апликатор да нанесете с приплъзване, ако искате по-малко цвят, или с потупване, ако търсите повече интен-зивност. Практични, красиви, но преди всичко изключително забавни, Juicy Shaker имат фор-мула с олиа, която се грижи за здравето на устните, докато ги прави красиви. Изберете своя цвят и просто... Shake it! Twist it! Love it

Кой отпразнува 20 години в България...

Това са „Пиер Фабр Дермо-Козметик България“, които отбе-лязаха годишнината си със стилно събитие в Посолството на Република Франция. Начало на вечерта постави Негово превъзходителство Ксавие Лапер дьо Кабан, посланик на Република Франция, последван от Генералния директор на „Пиер Фабр Дермо-Козметик България“ – г-н Алан Пейон. Водещият на програмата, актьорът Ивайло Иванов, предста-ви специално видео, посветено на първите стъпки на компа-нията на българския пазар и нейното развитие през годините. Всичко това, съчетано с нежна музика от цигулка и красиви танци на балерини, направи атмосферата по френски шикозна.

С какво да предпазим лицето си в града

С новия крем UV Essentiel на CHANEL! Тази ежедневна мултизащита е под-ходяща за жени от всички възрасти, които искат да предпазят кожата си не само външно – от слънцето, градското замърсяване и свобод-ните радикали, но и вътрешно – защитавайки ДНК-то, стволовите клетки и обкръжаващата ги среда. Комбинацията от UV филтри и за-щитният протеинов SPRRs комплекс идват в леката и свежа флуидна текстура на UV Essentiel, която хидратира, добавя блясък, улеснява нанасянето на грим и е с устойчив матиращ ефект.

Как да се стегнем за новия бански...

Под този надслов премина съвместното събитие на центъра по есте-тика Persona и професионалните салони за бельо и бански Bra Clinic. По червения килим се разходиха красавици с натурални форми, облечени в екзотичните бански на Bra Clinic. Дерматоложката д-р Олеся Велинова от Persona представи решението за перфектно тяло – процедурата Venus Legacy, която се бори не само с целулита, но и с отпуснатата кожа на тялото и лицето. Изабела Сакутова, собственик на професионални салони за бельо Bra Clinic, пък разкри последните тенденции в банските костюми и даде подробни стайлинг съвети за избор на подходящ бански костюм според типа фигура.

Как да станем Skin Cheker...

Кампанията на La Roche Posay стартира миналата година и беше подкрепена от над 30 милиона души, а през 2016 г. марката прави още една стъпка напред. Любимите ни далматинци се завръщат с нов специален гост – черно котенце, и ново послание. Проверете всяка бенка – зад ушите, по скалпа, под гърдите, меж-ду пръстите на краката, под мишници-те и дори на най-интимните зони. Това може да бъде от решаващо значение за откриването на ранните форми на рак и своевременното му лечение. 

Persona

 

гр. София, ж.к. Южен Парк, бл. 124

Работно време:

9:00 - 21:00

Събота и Неделя:

10:00 - 18:00